W 2021 roku Nasza marka będzie miała 30lat – niezwykłych, pięknych , kolorowych, czasem bardzo trudnych. Ten Czas to nie tylko historyczny zapis naszych osobistych historii, ale też kalejdoskop tego, co działo się w Polsce i w globalnych-społecznych przemianach. Na początku lat 90tych marzyliśmy by wyjść z wszechogarniającej szarości – a kolorowe i wesołe majtki były naszą tęsknotą i żywą Potrzebą. Aby mogły one realnie zaistnieć potrzebowaliśmy dwóch ważnych P – Pomysłu i Pracy . I tak oto kolorowe kropki, kwiatki, kratki, marchewki , cytrynki i truskawki i paski zaczęły miękko układać się na damskich, męskich i dziecięcych majtkach. To Twórcze działanie było dla nas źródłem Wielkiej Radości ! W roku 1994 wprowadziliśmy na nasz rynek trzy marki – Giovanni di Milano, Betty Blue i Romantique – aby nasze wizje, pomysły i potrzeby poukładać w spójny obraz.
Te marki istniały do roku 1999 , kiedy to postanowiliśmy stworzyć jedną markę KEY – kolorową i wyjątkową. W naszym logo pojawiła się żółta lotnia, na której szybujemy do dziś.
Bo taki był i jest Key – kochający kolory , rytmy , wibracje i piękno natury …

 

Key od zawsze był blisko Kobiet i ich potrzeb. I tak jak to w CykluŻycia bywa obok dorosłych Kobiet z czasem pojawiają się dziewczynki i młode kobiety . Z myślą o nich z początkiem roku 2000 zaczęliśmy tworzyć Mój Pierwszy Biustonosz (nazywany też MyFirstBra:-)) – wyjątkowy staniczek, który podbił serca :)). Był bardzo wygodny, bezfiszbinowy i dostosowany do potrzeb rozwijającego się młodego biustu . Ten pionierski wyrób był wprowadzony na rynek wspólnie z aktywnie wspierającymi nasze badania młodymi Dziewczętami. Spotykaliśmy się z nimi w szkołach i wsłuchaliśmy się w ich Pragnienia , czując i rozumiejąc jak ważnym krokiem w dojrzewaniu jest posiadanie swojego pierwszego PRAWDZIWEGO biustonosza. Bo ten staniczek był taki prawie jak staniczek Mamy , tylko malutki i bez fiszbin 🙂 … Zainteresowanie tym wyrobem przeszło nasze najśmielsze wyobrażenia, bo radość ogarnęła nie tylko nasz kraj , ale pozwoliło nam poszerzyć sprzedaż naszej marki w kilku sąsiednich krajach . Nasze kolorowe majteczki i nasz Pierwszy biustonosz są symbolem naszej marki . Do tej pory spotykamy dorosłe już kobiety , które z uśmiechem wspominają chwile spotkania z naszymi modelami.

 

W kolejnych latach wypłynęliśmy na nowe wody i rozpoczęła się nowaPrzygoda i noweWyzwania. Zaprojektowanie , przygotowanie wzorów , odszycie bielizny nocnej było nie lada zadaniem. Pracy było dużo – dzianiny, ich jakość, rozciągliwość, wygoda krojów i tematyka kolorowych nadruków.
Pracowaliśmy, uczyliśmy się i cieszyliśmy – bo mogliśmy mieć piżamki, szlafroki o jakich marzyliśmy my, nasi bliscy ,klienci z rożnych stron naszego kraju oraz nasi bliscy sąsiedzi na wschodzie i południu. Do tej pory często i głośno powtarzamy, że TworzymyRazem i każda, najdrobniejsza rzecz przechodzi przez wiele rąk, oczu i serc.

 

Jesteśmy dumni że poszukując wyjątkowego komfortu , prostej formy oraz praktycznego zastosowania dla każdej sylwetki stworzyliśmy linię HotTouch , która niezmiennie od roku 2001 cieszy się zainteresowaniem . Jest to jesienno- zimowa propozycja na pograniczu cieplej i wygodnej bielizny oraz ubrania na chłodną porę :-)) . Szczególne miejsce w naszych kolekcjach zajmują Homeweary , czyli wygodna i niekrępujący ruchów odzież towarzysząca nam w domu i wokół domu

 

30 lat to Dobry Czas , by przyjrzeć się temu, czego doświadczyliśmy, co wspólnie stworzyliśmy i czego pragniemy.
Jest w nas MocTwórcza i Radość z działania – jak na początku, tak i dziś Bawimy się Kolorem, formą i nawiązujemy do naszych korzeni i tradycji Twórczych.

 

 

Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy z Polski :)).
Jesteśmy firmą dojrzałą i świadomą i bardzo cieszymy się, że Jesteście z Nami.

 

Przed nami nowe lata i nowe czasy, ale jedno jest dla nas pewne – wszystkie nasze starania i miejsce, w którym Jesteśmy i to, co robimy Jest po to , aby radowało Oko i Duszę … i to jest Nasza Misja.

 

Jola Buca-Żukowska ( z Keyem od 1991 )

Ryszard Buca ( z Keyem od 1993 )

bądź z nami w kontakcie z Naturą

Zapisz się do newslettera